Jlife Boost Volumising Spray

Jilife Boost Volumising spray ..

Använder alltid Jlife värmeskydd innan föning, dels för ett extra skydd och dels för den luktar så otroligt gott. Ni minns kanske den gula flaskan jag rekommenderade för ett tag sedan?!
Mitt hår har blivit riktigt tunnt efter vintern, har tappat enormt mycket hår och när jag har det utsläppt ser det riktigt tunnt ut.. Jag använder inpackning, bra schampo & balsam och tvättar håret 2-3 gånger veckan. Jag gör allt för att det ska bli bättre kvalité på håret igen :)
Men efter alla feta inpackningar blir håret enormt livlöst och bara hänger. Hatar verkligen det.. usch.. Lägger alltid i massa saltvattenspray om jag ska ha de nere för att få håret att se lite tjockare ut. Men ibland kan det bli en FÖR "smutsig känsla" det känns strävt och äckligt.. Nästan som när man använder "dust it pulvret" i hela håret.... Därför älskade jag denna produkten, speciellt till vardag om man vill ha håret utsläppt. Det luktar gott, ger volym och fyllighet, tar bort lite av den "hala" tunga känslan i håret och dessutom är den bra för håret.

Boost Volumising Spray

-Vid föning och läggning
-Volym & Fyllighet
-För Tunt & Livlöst hår
-Vete Proteiner som återfuktar håret 
-Inte testad på djur

-pris  198:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0